Internt eller inte

Jag har ju just flyttat. Och som sagt använde jag en massa banankartonger jag fick från mataffären för att packa all min skit. Ganska normalt eller hur?

När jag var liten trodde jag att kladdkaka var något min familj själv hade uppfunnit. Familjer har ju såna egna traditioner liksom, och jag trodde det var en av våra. Sen en dag när jag var hemma hos en kompis och fick kladdkaka till efterrätt så fick jag en liten chock och bara: vaa? Hur kan de ha kommit på exakt samma namn på typ exakt samma kaka? Men med tiden fattade jag hur det låg till.

Min mamma däremot. Hon tror fortfarande att det är hennes egna uppfinning att flytta med hjälp av bananlådor. Och jag planerar inte att berätta sanningen för henne any time soon.

Kommentarer
Postat av: Nattak

Haha. Tror hon verkligen det?

2009-06-12 @ 13:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0