För synkade!

Har de senaste dagarna blivit lite rädd för hur "in sync" jag och min lillasyster är. Började igår under Melodifestivalen. Sitter och pratar med Maja och säger saker som "oj, hon är riktigt lik Marjorie i Top Model". Fem sekunder senare skickar Ante smset: "Hon liknar verkliger Marjorie i TM". Och nu sitter jag och pojkvännen och ser "Sanningens ögonblick". Tjejen som svarade sa "JAG" istället för "JA", varpå jag vänder mig till honom och säger: "Hon sa jag, istället för ja. Men hon har jättefina skor!". Två sekunder senare skriver Ante: "Hennes första känsla är jag! Men hon har snygga skor". Och så fortsatte det. Scary, hihi!

Kommentarer
Postat av: mama

Hahaha. Jag tänkte också på "jag", störde mig sjukt mycket.

2009-03-15 @ 22:51:52
Postat av: Daniel

Måste ju ha varit mäktiga skor!

2009-03-15 @ 23:02:04
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0