Kvällsblogg

Back från fikat med Mojo! Eller..det var ett tag sen men ändå. Ibland är det så härligt att bara sitta ner och prata om allt från Britney-sånger till hur jobbigt det skulle vara att ha åttlingar! Och att äta Espresso House underbara scones till är inte dåligt det heller =9
Gjorde en underbar smoothie när jag kom hem. Hittade för några dagar sen en bok jag fick av en kompis för något år sen, fylld av smoothie-recept och har varit besatt sedan dess. Idag blev det jordnötssmör/banan smak! Älskade det!
Ska ta och se lite på tv nu och sen sova. Upp tidigt imorgon.
Förresten..Katie Holmes har långt hår igen! Bryr mig faktiskt inte så mycket om henne, men det gjorde mig glad! Gillar det!

God natt!


Love it or hate it?

Kommentarer
Postat av: ante

love it!

2009-03-13 @ 23:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0