Måndagmorgon!

Vaknade piggare än någonsin och verkligen hoppade ut ur sängen när jag såg att solen lyste utanför! Blev riktigt, riktigt glad och har inte kunnat sluta prata sedan dess. Sebbe vill nog döda mig, haha! Känner mig verkligen glad idag...tänk vad lite sol kan göra!!
Juste...jag har ju inte berättat om mina shoppingfynd som jag gjorde i lördags. Köpte bland annat tre par skor.

1. Pumps   2.

1. Först dessa, svart/vita tygpumps från Din Sko. Älskar dem! Och de finns i gult också, känns som om även de kommer hamna i skogarderoben snart =)
2. Sen har vi de här svarta tygskorna från H&M. Kostade bara 98 kronor och de är så bekväma att ha på sig.
Köpte även ett par rosa sneakers för 50 kronor! För dagar när jag känner mig mer crazy, hihi!

Älskar även dessa paren, alla är från Din Sko. Vi får väl se vad man får råd med...

Barbie   Sneaker   Pumps

Köpte också en grå kjol och en blå/vit klänning från Gina Tricot. De har så sjukt bekväma kläder, älskar att ha dem på mig. Enligt mig (och säkert Mama) är Gina det nya H&M. De har i alla fall MYCKET roligare kläder den här våren. Massa färger, sånt som man bara älskar när det är vår. Nu måste jag bara fixa bikinitoppen till vårens första bikini. Beställde bikinin här under från H&M och märkte sen att toppen var alldeles för liten. Så det måste jag take care of.



Ha en en bra måndag!

Kommentarer
Postat av: L i s a

Coola skor :D

2009-03-16 @ 13:11:58
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: Therese

Älskar bikinin!

2009-03-17 @ 08:47:25
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0