Film

Jag är en sån person som typ inte kan se skräckfilmer. Jag blir rädd av allt. Typ.

Igår hade jag filmkväll hos grannen, som btw lockade dit mig genom ett löfte om gratis chips. Det var svårt att välja film (Etta på The Pirate Bay's topplista låg nåt som hette Lesbian Vampire Killers. Jag ville inte se den. Eller okej, en liten del av mig ville väl undersöka den. Men det var verkligen inte rätt tillfälle eller sällskap.) (OBS det var alltså hos grannen. Själv skulle jag förstås aldrig göra något så fruktansvärt som att ladda ner filmer illegalt).

Hur som helst så hade han nån film på datorn som han tvingade mig att se, men vägrade berätta vad den handlade om. Jag borde ju ha fattat att det inte skulle vara något för mig när han var så hemlighetsfull... Men jag var inte tillräckligt snabbtänkt.

Det visade sig vara en film om en tjej som blir våldsamt kidnappad, nerdrogad och såld på auktion som hora.

Jag satt med tårar i ögonen hela filmen och ryckte till av alla ljud utanför (och den ondskefulla grannen vägrade stänga uteplatsdörren! Mördarlystna albaner hade ju kunnat springa in! Alltså... jag har inget emot albaner, grejen var att de onda i filmer var just därifrån).

Att jag senare, på hemvägen, sprang i panik mellan våra hus säger väl det mesta. (Särskilt om man vet hur lat jag är och hur mycket jag hatar att springa)

Kommentarer
Postat av: Natt

Hihi. Jag har också sett den filmen. Hon som blir bortrövad alltså. Och igår tänkte jag se den lesbian saken. Men ja, tillfället är nog bättre med dig! Hihi.

2009-05-23 @ 15:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0