Hell has frozen over

Jag gick nyss en liten promenad. [paus för chock]

Jag
gick på promenad, helt frivilligt, helt ensam. Och inte för att typ handla chips i affären, utan en promenad för promenadens skull. Bara sådär. Det är första gången i mitt liv något liknande har hänt och jag kan inte riktigt fatta det själv.

Men ja, vi ska inte överdriva. Den var bara 5 låtar lång (blev lite längre eftersom jag gick vilse bland alla identiska hus på hemvägen).

Hur som helst så upptäckte jag några saker när jag gick:
  1. Det luktar sjukt gott ute! Tänkte först att det var någon typ av blommor men eftersom jag inte såg några nånstans blev nästa teori att alla i ghettot är beroende av samma sorts vaniljiga rökelse.
  2. Det är riktigt härligt att träden har blad nu. Även om man inte ser lika långt bort.
  3. Ghettot är ju sjukt mysigt egentligen!
  4. Eller vänta lite här... Alla gårdar utom min är sjukt mysiga. Jag har tydligen hamnat på en av de sämsta.
  5. Min del av ghettot består av två- och trevåningshus. Så sjukt mycket äckligare och fulare det skulle vara om alla de husen var typ åtta våningar.
  6. Jag har skrivit ghettot och sjukt alldeles för många gånger i denna lista.

Nu ska jag äta Ben&Jerry's och försöka komma fram till om jag gillar Amy Winehouse's musik eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0