Kicked tentans ASS!!

Haha. Jag klarade och jag kan nu andas igen för första gången på två veckor! Hahaha! Omg. JAG ÄR LYCKLIG! Nu börjar sommaren.
     När man har muntliga tentor får man inte veta vem som ska förhöra en förrän man kommer dit. Jag fick en lärare som jag hade under förra kursen i typ Asiens historia. Och jag hade läst sjukt lite om Asien, så jag bara gick in dit och tänkte typ "Helvete, crap, crap, crap, crap!!" Typ skakade av rädsla. Men hon var helt söt. Började med att visa en fågel som hade byggt bo precis utanför hennes fönster. Jag ljög och sa att den var söt, jag hatar ju fåglar. Men det var bra att hon gjorde det. Fick mig liksom att chilla lite. Och så är hon amerikan så det gjorde inget att jag blandar in engelska ord här och där. Haha. She gets it =P
     Timmen gick riktigt fort. När jag kom ut därifrån kunde jag inte låta blir att göra en liten glädjedans! (Fick självklart skumma blickar av andra studenter).
     Nu ska jag bara sitta vid datorn utan att få dåligt samvete över att jag inte pluggar, sen ska jag ta en härlig dusch, eftersom byggarbetarna är färdiga nu. Ha en UNDERBAR dag allihopa.

Jag är så glad!!
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0