Min mörkaste hemlighet

Jag är en till synes vanlig 20-årig tjej. Jag går i skolan, shoppar lite mer än jag borde och älskar att vräka glass i soffan med min bästa vän medan vi trashar kändisar på tv. Men... jag bär på en mörk hemlighet som bara mina allra närmaste vänner känner till. Jag har hållit den inom mig sedan jag gick i tvåan och insåg att denna sociala missanpassning är det bäst att hålla för sig själv. Men nu är jag redo. Redo att avslöja mitt rätta jag.

Jag älskar Star Trek!!

Ja, det är ungefär det allra nördigaste man kan gilla. Det är väl jag och några bleka datakillar som inte sett dagens ljus på minst en månad som fortfarande njuter av att krypa upp i soffan och sätta på ett härligt avsnitt av Star Trek Voyager. Men antagligen av olika orsaker. Medan nördarna typ runkar till Seven of Nine (för er som inte är insatta är det skeppets blonda sex-kitten, som av någon anledning klär sig i en tight cat suit som inte på något sätt liknar de övrigas dräkter) så gillar jag faktiskt storyn. Och det värsta är att när någor härlig händer (jag har nämligen inte sett alla avsnitt) så har jag ingen att dela min lycka med. Ni vet.. när man typ får veta något juicy som ska hända i Desperate Housewives och man bara måste dela det med någon!! Det går liksom inte. För ingen gillar Voyager haha!

Nej. Jag har nog skrivit nog om detta nu. Dags att totally engage i deras äventyr. Ha en mysig kväll!

Ciao.


Seven of Nine i sin sexiga dräkt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0