Ryckningar

Jag försöker söka jobb. Det går segt. Jag suger på att skriva ansökningsbrev! Kan man bara inte skicka: hej jag skulle vara jättebra på detta jobbet. Ring för en intervju! Eller helst inte, intervjuer gör mig så nervös. Det är bara att anställa mig.

Men jag hade nog inte fått nåt svar.

Det jag egentligen skulle skriva var att jag har haft ryckningar i sidan i tre timmar nu. Ni vet när man ligger på sidan med överkroppen upp så blir det ett veck i sidan, mellan lovhandlen och revbenen. Där, mitt i mitt fläsk, rycker det konstant.

Men ni kanske inte vet hur jag menar förresten. För jag insåg just att det är ganska skumt att ligga framför datorn i den pose som jag har just nu. Inte är det särskilt bekvämt heller, men jag gör det ändå. Varje freakin' dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0