Skumma saker är på gång...

Något skumt har tydligen hänt på gatan där jag bor. En man från Aftobladet ringde just och försökte fråga mig lite saker. Jag var till INGEN hjälp, men han var faktiskt inte alls trevlig, så jag är inte säker på om jag skulle hjälpt honom om jag visste något. Han började med att fråga om husen häromkring hade balkonger vid ingången. Fast han sa inte balkonger, han sa något annat ord som jag aldrig har hört förut. När jag frågade vad det var blev han verkligen sur och sa att det var "balkonger där man går in". Men liksom vad menar han med det? Nu vill jag i alla fall veta vad som hänt!
Får väl kolla i Aftonbladet imorgon...


Kommentarer
Postat av: mama

Eeeeh va? Fy vilket sär. Vad kan ha hänt? Var det mordet? Det var ju i Lambohov. SCARY

2009-05-28 @ 14:33:45
URL: http://naughtyandmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0