Studsmattor och frihandel

Kom just hem från en liten promenad och efter att ha läst en blogg om studsmattor så insåg jag att ALLA i det här området har en. Det är ganska sjukt. Som en skum studsmattefetish typ. Jag vill också ha en har jag nu kommit fram till, men vad gör man om man inte har en trädgård? Förra året var det en familj som hade satt den utanför sin trädgård, på en gråsmatta dit alla kunde gå. På dagen vågade jag mig inte på den (den var för övrigt full av barn då, så jag hade ändå inte fått plats). Men vissa nätter när jag var på väg hem från min pojkvän stod den tom. Och då... då hoppade jag! Men när jag hade gjort det ungefär två gånger började familjen ta in den på nätterna. Undrar om de fattade att något var på gång.

För övrigt har jag nu spenderat ganska långt tid med att granska eu-kandidaterna. Jag är verkligen halvt vuxen, halvt två år. Om man kollar min google historik står det:

ice cream - Google Bildsökning (jag ville ha en härlig, sommarbakgrund på datorn!)
studsmatta - Google Bildsökningsökning
socialdemokraterna frihandel
moderaterna finanskris
miljöpartiet
worldofbritney.com

Men..that's just the way it is. Njut av bilden på en studsmatta!

Ciao.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha

Jag har heller ingen studsmatta och har många gånger varit nära att smyga in på grannarnas tomt och hoppa när ingen är hemma ;)

2009-05-10 @ 20:34:09
URL: http://emeliesplanet.blogg.se/
Postat av: anna .L

Haha så du är en smyghoppare! =) Ja ska vi lova varandra att vi använder våra solhattar minst en gång i sommar i alla fall? Ha en bra vecka!

2009-05-10 @ 20:40:01
URL: http://annasvardagsrum.blogg.se/
Postat av: mama

Hihi. Jag gillar det. Nu ska jag zzzleep.

2009-05-11 @ 00:33:46
URL: http://naughtyandmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0