Vuxenpanik!

Hade suttit framför mina böcker och pluggat flitigt i några timmar när ögonen verkligen började falla ihop för mig. Kunde inte hålla dem öppna, men behövde verkligen fortsätta läsa, så jag släpade mig upp och satte på lite kaffe. När det sen var klart satte jag mig ner, tog en klunk och... NJÖT AV DET!! När jag satt ner koppen och insett vad som just hänt fick jag lite panik. Jag som aldrig gillat kaffe och lovat mig själv att aldrig bli en sån jobbig vuxen som bara "behöver" sitt kaffe för att funka. Snacka om vuxenpanik...


Kommentarer
Postat av: ante

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!! jag vill inte vara den enda som hatar kaffe!

2009-05-13 @ 14:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0