peachy

Här sitter jag då förkyld och miserable. Har varit hungrig typ hela dagen men inte ätit så mycket, ni vet hur det är ibland när man är sjuk.  Man är inte sugen på nåt (okej, jag är fortfarande galet sugen på pommes. men några såna har vi ju inte hemma). Anyway, jag gick in i köket och rotade igenom skåpen. Så hittade jag en burk konsververade persikor. Allt jag han tänka var I want this. Öppnade burken, tog en gaffel, satte mig framför tvn och åt upp hela burken på typ 30 sekunder. Det var inte direkt gott.. inte äckligt men inte gott. Men det var precis vad jag behövde, på nåt sätt.

Kändes väldigt mysko. Men.. hur ska man egentligen äta inlagda persikor? Aldrig träffat nån som brukar köpa det.. man kanske lägger dem i en paj? Kokar kräm av dem? Nej jag vet inte. Men äta glupskt trycka i sig direkt ur burken funkar... tydligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0