Horoskopet hade fruktansvärt rätt!

Har ni någon gång läst ert horoskop och sedan bara några sekunder efter händer precis det som står ska hända? Det har hänt mig två gånger nu och jag tycker det är så fruktansvärt läskigt! 
     Jag hade precis krupit upp i sängen med en varm kopp te och Glamour. När jag bläddrat genom största delen av tidningen kommer jag fram till horoskopen, något som jag inte tror på, men som jag ändå alltid läser (ni vet hur det är!)
"Fullmånen kommer att lugna ner dig...bla bla bla...och du kommer få ett oväntat samtal som kan göra dig väldigt obekväm. Lita på dina instinkter", stod det. "Jaha ", tänkte jag och började väldigt oberört läsa Majas horoskop istället. Jag har bara kommit halvvägs när telefonen plötsligt ringer. Okänt nummer. Jag stelnar till, men tänker sen för mig själv att jag måste sluta. Min syster ringer alltid till mig med okänt nummer.
"Hej, det är Natti."
"Tja, Natasha..." 
Det var min chef som ville ha mitt banknummer eftersom det på något sätt tappats bort. Så jag gav det till honom. Det skulle lätt kunna vara slutet av det samtalet, men nej, så klart inte. Han börjar fråga hundratals saker, allt möjligt och jag är alltid så snäll, vill liksom inte slänga på luren i örat på honom. Men sen kom vi till den obekväma biten. Fråga mig inte hur han alltid kommer in på sex, men han gör det. Innan samtalet var slut hade jag i alla fall hört historien om hur han gav en tjej 24 fontänorgasmer på en natt - IGEN! Och ja, jag var fruktansvärt obekväm. Till slut sa jag bara: "eeh, du jag måste verkligen gå på toaletten. Hej då".
     Hur som helst hade i alla fall horoskopet rätt. Mycket rätt. Det är mycket läskigt.

Ska aldrig svara på okända nummer igen.



Kommentarer
Postat av: mojo

HAHAHAHA fy så hemskt! men jag skrattade högt när jag läste.

2008-11-13 @ 17:00:36
Postat av: Ante

Asså han är creepy! När jag såg at det fanns en kommentar trodde jag att det var från nogon okänd och tänkte för ett ögonblick att bloggen blivit populär!

2008-11-16 @ 17:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0