Victoria's Secret

En sak som jag älskar med julen är Victoria's Secret Fashion Show. Den brukar gå på trean och jag och min syster har gjort det till en tradition att krypa upp i soffan med en skål popcorn och titta på de fina, galna, roliga och fantastiska underkläderna. Tror att showen visas i USA på lördag, men här får vi ju se den lite senare. Men det är hursomhelst skitkul att titta på, för det är verkligen en show! Fast i år är jag lite ledsen eftersom min favorit modell, Gisele Bündchen, inte är med längre =( 
     Glöm inte titta på det i år!

Alessandra Ambrosio

Alessandra Ambrosio under årets visning i Miami.

Kommentarer
Postat av: Böte

hello! Vi måste se den se den inte innan jag har sett den! jag hade precis tänkt skriva ett sms där det stod att jag längtade till den! läs det här instead! Anyway... idag sa anna att jag hade gett henne munsår när jag lånade hennes läppsyl fast jag inte har några! jag ville döda henne! see you soon!

2008-11-21 @ 20:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0