Vidrig brat

Sitter här hemma och ser "My Super Sweet Sixteen" på MTV. Barnen som är med i det är alltid äckliga fruktansvärda brats, men tjejen idag var den värsta jag sett. Hon var så otroligt bortskämd och kontrollerande mot allt och alla. Hon bossade verkligen runt sin mamma hur som helst och var den typen av tjej som oftast pratar om sig själv i tredje person. Hon älskade att skryta om att hon var rik och att alla i skolan ville vara hennes vän. Och vi trodde väl alla att tjejerna i Laguna Beach levde på drama, men de är inget mot denna vidriga lilla flicka. Det hon älskade mest av allt (utom att totalt köra över andra människor) var att skrika på folk som inte gjort nåt och skapa catfights med alla sina vänner. Nej, jag mår riktigt dåligt efter detta. Fy, världen är rikigt vidrig ibland. Vill du må lika dåligt som jag, se avsnittet här. Här är några av sakerna det gräsliga barnet sa, eller nåt i den här stilen iaf (btw, känner mig äckel-vuxen när jag kallar en 16åring för ett barn. men hon var ett. Ett VIDRIGT barn):

"My stylist costs 10 000 dollars. I don't know anyone else that has a stylist. But what can I say, Sophie gets what Sophie wants."

"No moooooom! Nobody cares what you think! Now let Dawn [stylisten] do her job, she's a professional! Moooom, go sit over there!" (varpå mamman går och sätter sig på en soffa i ett hörn av affären.

"Ken! Ken! Ken! Ken! Ken! Ken! I don't pay you to ignore me!"

Och dessutom var hon tjock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0