Lat söndag

Jag vet inte vad det är, men det är något speciellt med söndager som gör mig extremt lat! Jag vaknar jättesent, går inte upp förrän minst en halvtimme efter att jag vaknat (vilket är VÄLDIGT otypiskt morgonpigga jag), sedan äter jag inte frukost förrän jag legat i soffan framför tv:n i en timme. Sen är dagen nästan slut! Och dessutom har jag bara ätit mackor med jordnötssmör och banan idag. 7 stycken tror jag. Och några digestive. Det är det enda jag orkar göra! Haha.
Fast jag har faktiskt tvättat. Känner mig väldigt stolt.
     Så nu sitter jag här i soffan framför Hål i väggen, orkar inte byta kanal för fjärknotrollen är för långt bort, och dricker te med sojamjölk eftersom jag inte orkade öppna ett vanligt paket mjölk! Jag säger ju att jag är lat. Fast det är kanske inte bara jag. Det värsta av allt är att jag är trött. Efter att ha gjort inget =)
Näh. Nu är det snart dags för middag. Kanske gör mig några mackor till. Eller om jag är riktigt duktig...cornflakes!
Ha det bra.

Naughty


Sleepy like me =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0