Vårt första inlägg

Mama och Naughty har just skapat en härlig blogg. Jag (mama) sitter här och äter en Ben & Jerry's Vanilla som jag lagrat i Naughtys frys. Tyvärr är det nåt fel med den så den är helt isig, men I'm still enjoying it. Särskilt eftersom hemmafrun Natti dränkt den i chokladsås. Jag har mystisk pain under mitt öga och natti klagar på smärtor vid näsan eftersom hon klämt galna underjordo-finnar (obs hon fick panik när hon hörde att jag skrivit det. Vill bara poängtera att hon ej är ful eller har bad skin).
Dags att finish B&J så jag får en ny burk till min samling. Den har faktiskt vuxit fort på sista tiden! Men varje gång jag tittar på den blir jag sad att jag inte sparat alla burkar ända sen jag åt min första Cookie Dough för några år sen. Då hade jag haft över 20 olika smaker i burkar! Well well.

Jag och Naughty har nu i flera dagar diskuterat vårt hat mot CDONs reklam för Amy McDonalds skiva som går i seriously varje reklampaus. Det är väl inte en jättehemsk reklam i sig, men det sjuka är att den gått i månader. Cd-reklamer brukar man se typ 2-5 gånger, men denna vägrar sluta gå! Det ger oss äkta panik.

Well, nu är det dags att koncentrera sig på att mumsa glass och se Days of Our Lives.

Buh-bye!

Kommentarer
Postat av: SANIBO

oh, B&J ! det bästa,

2008-09-15 @ 13:37:27
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: bitte

mums

2008-09-15 @ 13:37:39
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Sanna

smaskigt!

2008-09-15 @ 13:39:48
URL: http://sannakumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0