Ikea

Idag var jag på Ikea med mina kusiner. Det var kul, men...de förstår sig inte riktigt på mig.


Ena kusinen älskade den här tavlan.
Kusin: Åååååh vad fin, ååååh jag älskar den, åååååh jag vill ha den (ungefär..)
Jag: Ja den var söt.
Kusin: Åååååh jag ska nog köpa den.
Jag: Haha, det vänstra barnet har knullrufs. Hahahaha.
Kusin: TYSTNAD

Vi stod där tysta ett tag. Sen gick vi.

Vi satte oss i några soffor. På golvet framför låg en gosedjursråtta. Jag... eeh... trodde det var en riktig råtta och GALLSKREK. Alla kollade.
Jag: Oj! HAHAHAHAHAHAHA. Jag trodde den var riktig. HAHAHAHAHAHAHA.
Kusinerna: TYSTNAD (ca 30 sekunder)
Kusin: Eeh, ja nu kanske vi ska gå hem?

På väg ut blev jag kär i en rosa flodhäst. Så jag köpte den. Kusinerna tyckte att jag var ett sär.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahahaha. Jag gillar i alla fall flodhästen :)

2009-04-05 @ 14:08:25
URL: http://emeliesplanet.blogg.se/
Postat av: ante

Haha jag dör! Jag fattade knullrufset! Det roliga är att du förlöjligar en helt typ djup tavla och sen vill du köpa en chockrosa flodhäst! men den bilden creeps me out! Det är en sån man låtsas att man tycker om på nationella provet fast man hatar den igentligen!

2009-04-05 @ 20:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0