Noooo!

Jag tänkte lite på den här grejen när man råkar skicka sms till fel person. Det kan bli så sjukt dåligt ibland.

Själv har jag inga riktigt allvarliga missar bakom mig, som tur är (genom att skriva detta jinxar jag det säkert, och kommer skicka nåt fruktansvärt inom en snar framtid). För någon månad sen skrev jag typ "Omg omg ser du så ful Lauren är! Jag hoppas att Heidi dumpar Spencers ass asap!" till en kille i min klass, när det egentligen skulle till Naughty. Lite pinsamt eftersom smset var sjukt fjortis och handlade om The Hills (iochförsig fattade han nog inte vad det handlade om... eller lite creepy är det allt om en 23-årig straight kille är insatt i The Hills ;) ), men jag menar världen går inte under.

Det var lite värre när jag fick ett meddelande med texten "Jag älskar dig" mitt i natten av min granne, efter att ha träffat honom två gånger. Det skulle givetvis till hans flickvän, men jag kan ana hans panik!

Det värsta som kan hända är nog att man skriver skitsnack om nån och sen messar det till personen det handlar om. Det är faktiskt lätt hänt eftersom man har den människans namn i huvudet... Tur för mig att jag aldrig nånsin säger nåt dumt om nån annan då!

(Det sista var såklart inte sant. Jag är ganska ond och snackar mycket skit. Sorry. Men vad ska man göra om man inte har ett eget liv att prata om?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0