Tillbaka från 90-talet

Igår hade vi och jag en rikgtig härlig utekväll med 90-tals tema. Ni anar inte hur kul det var att dansa loss till Spice Girls, Aqua och Five igen!! Kändes som om man var tio igen!
     Dresscoden var 90-tal (vi såg dock lite mer 80-tals aktiga ut, men ändå) och det var sjukt kul att se vad alla hade på sig. Någon som minns Adidasbyxorna, magtröjor och min favorit... tighta jazzbyxor! Haha.
Blev dock nästan våldkysst av en galen tjej och Maja bara stod och tittade på och skrattade. Great friend, haha!



GIRL POWER!

Kommentarer
Postat av: mama

Åh (hihi), förlåt. Men jag ångrar mig inte. Haha. You would've done the same!

2009-04-06 @ 01:01:42
URL: http://naughtyandmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0