Dance dance!

Vet ni vad alla borde göra ungefär en gång om dagen? Sätta på sin "happy-sång" (alltså, en sång som gör en riktigt lycklig och sen bara dansa runt som en fullständig idiot! Man blr så sjukt mycket gladare, haha! Gör själv det så fort jag är ensam hemma. Mina absoluta favoriter att shaka loss till är Kylies "Wow" (den är så härlig och tjejig), U2s "Vertigo" (perfekt om man vill leka rockstjärna..ni ska se mig spela min luftgitarr =), haha!) Alesha Dixon, "The Boy Does Nothing" och Britneys "Rock Boy". Prova. Lova ni kommer må skitbra!




Rocka loss som Långben!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Nu ska det rockas loss MINSANN!!!

2009-02-02 @ 19:48:00
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0