The Hottie and The Nottie

"The Holiday" på tv! Det gör mig riktigt glad. Dags att mysa. Det är verkligen en perfekt, romantisk komedi! Till skillnad från Paris Hiltons "The Hottie and The Nottie" som jag såg för några dagar sedan. Haha. Har ni sett hennes filmer? Alltså, jag måste erkänna att jag gjort det, i studiesyfte ungefär, och gud liksom. Det är väl det man kan säga. Men then again...vad förväntar man sig av Paris Hilton? Det är ju kul faktiskt! Vad skulle världen vara utan härliga Paris-girls som försökte cash in på allt, även det de inte kan?



The Hottie...



...and the Nottie =)
                

Kommentarer
Postat av: Caroline

hunden är en irish soft coated wheaten terrier, även kallad softis

2009-02-01 @ 21:35:27
URL: http://misscaro.blogg.se/
Postat av: Leia

Ja, finns så mycket man borde göra.

2009-02-01 @ 22:24:16
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0