Top Model

Såå, nu vet vi alla vem som vann. Både jag och Naughty hejade väl mer på Samantha egentligen. McKey var bara lite tråkigare och ser på nåt sätt lite skum ut. Men ändå en helt okej vinnare tycker jag!

Pratade just med Natti om att vi båda tycker att runway-walken från båda två var ganska kass i finalen. Stel och konstig. Och jag fick panik när Sam sprang upp för den där kullen...

Detta var vår favoritbild

Men här har vi vinnaren! (ser lite ut som hon sover här?)

En grej som är rolig med Top Model är att nästan alla gillar att se på det. De flesta tjejer i alla fall! Även de som inte alls brukar gilla mode, kändisar och sånt följer ofta serien. Till och med min mamma hihi. I like it, det blir ett bra samtalsämne med folk : )

Kram och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0