"Vill ni gifta mig med mig?"

Idag var en härlig idag. 
     Efter parkeringsdejten gick vi och köpte munkar på det där speciellt munkstället...äntligen! De var delicious! efter det fikade vi på Espresso House (ja, vi fikade efter munkarna, hihi) och sen shoppade vi lite. Maja köpte sig en STOR killtröja på Carlings, skithärlig och ghetto-fab! Har ni förresten märkt att personalen på Carlings alltid är skittrevliga och kommer fram och frågar om man behöver hjälp osv? Det är de i alla fall. men affären ger mig dock lite panik,  tror det har att göra med mitt ordningsinne. Har ni någonsin varit där förstår ni! 
     Anyway...efter lite shoppande bestämde vi oss för att gå in på Din Sko (en dörr slog oss i ansiktet på väg in. Vilken affär har dörrar som öppnas utåt?!!) Därinne hittade vi mina nougatfärgade älsklingar. Skorna jag spanat på i månader. Sista paret kvar, i min storlek. Need I say more? Och jag har aldrig varit så glad. Om man kunde gifta sig med skor, skulle jag fria till dem idag. Sen skulle vi leva i vårt eget lilla skoparades lyckliga i alla våra dagar. 
     Efter skoköpet gick vi till Linköpings (Sveriges? okej, ialla fall Östergötlands) bästa mackställe. Krispigt, nybakat bröd, fyllt med skinka och smält gorgonzola! Heaven people!
     Jaja. Jag ska inte störa mer. Har en hel kladdkaka och "Scrubs" som väntar. Gotta love it!

Au-revoir.



Kommentarer
Postat av: mojo

Haha. "vill ni gifta mig med mig"???. Whoopsie. Kan vi gå till mackstället varje helg?

2009-02-01 @ 21:23:18
URL: http://naughtyandmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0