World nutella day

Hör på en Britney sång som jag tydligen missat. "Pull Out" som hon spelade in i samband med förra skivan "Blackout"!  Jag älskar den!

Har precis kommit hem från skolan. Pratade med en kille som tyckter att det är vidrigt äckligt att läsa  på toaletten, haha! Tycker det är jätte skumt. Alla har väl läst på toaletten någon gång? Eller..jag kanske äcklar skitmånga nu =)

Anyway. Ska äta dinner hos Maja idag. Undrar vad hon ska laga. Hon är lite som min morfar, när han med glimten i ögat drar fram sina köpta bekverk och säger att de är direkt från ugnen. Men eftersom det är World Nutella Day (hon är besatt av Nutella) skulle jag kunna tänka mig pannkakor med nutella och banan! Men jag klagar inte ett enda dugg! Det är svingott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0