Blablabla

Kom precis hem från skolan efter att ha tagit en riktigt lång lunch med Mojo. Satt på McDonald's i nästan två timmar och bara pratade. Riktigt mysigt. Jag undrar en sak... (och nu ska jag vara väldigt fördomsfull och verkligen placera folk i fack, jag vet att alla inte är så..) men varför är så fruktansvärt många lastbilschaufförer slibbiga, gamla män? Varför visslar byggarbetare alltid efter en? Och varför är tanter i kassan på ICA alltid sura?
Frågan slog mig idag när jag råkade ut för en flirtig byggarbetare, bara sådär hundra år äldre än mig. Men visst är det konstigt?! Okej..jag vet att inte ALLA är så, men ändå.

Jaja. Ska göra en härlig hårinpckning nu och sen är de pluggande som gäller. Jag är beroende av Got2Be Smooth and Chic nuförtiden! Det luktar så underbart gott!


Kommentarer
Postat av: Anna

SV: Det är så himla gott!

Dessutom går det så lätt och snabbt att göra en :D

Jag har ett enkelt respet på bloggen i arkivet.

KRAM

2009-01-29 @ 15:42:15
URL: http://annakw.blogg.se/
Postat av: arnela

Håller med dig, bara man tar en titt på en person/vet deras yrke placerar man dom direkt i kategorier. Synd men tyvärr gör alla så det är bara så vi lever kan man säga. Föresten, funkar Got2be smooth and chic, jag menar blir håret mjukt? KRAM! :D

2009-01-29 @ 21:43:04
URL: http://arnela.blogg.se/
Postat av: Leia

Har aldrig varit med om det. Däremot från vanliga människor på mitt på stan och alkisar..

2009-01-29 @ 22:20:14
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0