Maxi, vill du gifta dig med mig?

Ica Maxi, that is. Jag var där igår och fyllde en kundvagn med chips, godis, glass och kakor. Det var så underbart härligt. Handlade fett & socker för 600 kr och nu är skåpen fulla. Sånt gör mig lycklig!

Köpte bland annat en påse Chocolate Chip Cookies, tre sorters chips, B&J Cheesecake Brownie, Marabou Apelsinkrokant, mörk choklad med hallon, blåbärssorbet, 6 hekto lösgodis och ett 7-pack Snickers.

Mm, jag har väl ett ganska störd syn på mat. Men jag är faktiskt inte fet. Än.

Dags att vräka Chocolate Chip Cookies nu. Bye!

/Mama

Kommentarer
Postat av: yola

I LOVE LOVE LOVE IT

2009-02-02 @ 23:42:56
URL: http://yollster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0