Om Jessicas vikt

Ska snart iväg till skolan, eller snart och snart om sådär fyrtio minuter. Men jag har blivit fast i att gå upp mycket, mycket tidigare så att jag kan ta det extra lugnt, hinna tugga mina mackor och se vad som har hänt på people.com. Har i några dagar följt debatten om jessica Simpsons vikt nu. Det är så himla sjukt att hon av alla kritiseras för att vara för tjock! 
Hela grejen började när fotot underst togs och nu är alla helt galna! Som tur är försvarar de flesta henne, men allvar liksom. Vart är vår väg på väg? Jessica är inte det minsta, och jag understryker det minsta överviktig! Hela debatten gjorde mig bara så sur.
Nog med det. Ska till skolan strax och sen ska jag och Mama, i protest mot allt vikt-crap, gå och sätta i oss skit goda El Macos! Yey!


Hur snygg som helst!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0