Att jogga eller att inte jogga

Strax ska jag klä på mig och åka hem till min syster. Hon har kommit in på en dansskola i höst och de uppmanar sina elever att jobba och styrketräna i minst en månad innan skolan börjar för att vara i den form som önskas. Stackaren har just kommit hem från en lat semster där den enda livsnödvändiga rörelsen varit att lyfta handen till munnen när det är dags att slicka på sin glass, haha! Dessutom är hon som jag, hon HATAR, HATAR, HATAR att jogga. Men jag tänkte i alla fall dra med henne ut på en promenad. Känner jag henne rätt kommer hon dock dra fram en Ben & Jerry's ur kylen när vi kommer tillbaka.

Vi får väl se hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0