Inget att säga

I'm so excited! Nu börjar det verkligen dra ihop sig! Till Britney alltså. Egentligen är det mama som borde blogga. för allt jag skriver kommer handla om Britney. Alternativt hur mycket jag hatar sura tanter. Haha. Mama däremot går på dejter med guys hon senare inser är wrong for her och låt mig bara säga att hon inte har en diss-talang! Haha. Fast jag ska inte säga något. Är SÄMST på att dissa boys. Dags att toughen up Mama! =)

Nu ska jag hem och tvätta. (Okej, det där borde jag ta bort, men jag orkar inte).

Have fun allihopa!

Kommentarer
Postat av: mama

Eeeh du är faktiskt 80 gånger värre. Men ändå tack för hjälpen!

2009-07-09 @ 22:46:15
URL: http://naughtyandmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0