090529

Sommarkänslor!! När jag vaknade sken solen och när jag slog på TV:n för att äta frukost i sängen var Lyckochansen på! Haha. Ni vet de skitprogramen som går varje sommar på varje kanal, där man ska gissa ord och vinna pengar. Uhe. Men det var ändå lite härlig, för nu känns det som om sommaren är här. Nu har jag fem dagar innan jag börjar jobba, fast jag har åndå en hel del att göra. Packa och flyttstäda innan vi lämnar Linköping på tisdag!

Nu ska jag sätta på lite Christina Aguilera (tror det var sommaren 2006 som jag lyssnade på Ain't No Other Man på repeat) och börja rensa ur byrålådor. Men först ska jag se färdigt Days.

Jag älskar sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0