Aj

Jag har de senaste dagarna kokat makaroner i samma gryta tre gånger. Utan att diska den emellan. Jag har varit för lat och tänkte att det kan väl inte skada. Men nu för typ en halv minut sen blev jag skadad. Kokar majskolv (pasta och majs är ändå typ samma sak, eller de ligger nära varann iaf) i den för tillfället och råkade spilla kokande vatten på hela mitt ben.

It hurt!!!






Men det var inte så farligt som jag vill få det att låta. Det var ju som sagt en halv minut sen (en hel nu kanske?) och jag har inte ont längre. Inte ens ett rött märke blev det. Jag trodde kokande vatten var hett men tydligen inte så farligt. För övrigt var det länge sen jag använde ordet hett i betydelsen varmt. Och inte det vanliga het.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0