DÖDLIGT TRÖTT

Jag har aldrig varit så här trött någonsin känner jag. Och jag har tonvis kvar att läsa. Panik och hopplöshet infinner sig. Jag. Vill. Inte. Ha. Tenta. Eller det är egentligen det faktum att jag har muntlig tenat som skrämmer mig mest.
     Idag har jag varit produktiv, men på alldeles fel sätt. Har gått hela vägen till Tornby (tar ungefär två timmar från där jag bor) för att köpa spackel till väggen och så lämnade vi in cyklarna på lagning. Så nu sitter jag här med mina stackars fötter i ett varm fotbad och "pluggar" (läser bloggar)!
    Nej, nu gäller det. Plugg dags. Ska kanske ta och göra en ny "kunskapsvägg", det gick ju faktiskt riktigt bra på det provet!


All work and no play makes Naughty...
Tja, vad är jag på den här bilden?



Kunskapsväggen funkade bra.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ambitiös vägg!

2009-05-26 @ 16:05:03
URL: http://emeliesplanet.blogg.se/
Postat av: ante

Var du inte tröttare när du och maja var uppe hela natten och gjorde ert projekt arbete?

2009-05-26 @ 18:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0