Drama queen!

Har kommit hem från skolan och sitter nu i mitt bombnedslagsvardagsrum. Jag kan verkligen inte få ordning på Maja! Det går inte. Idag när jag kom hem möttes jag av beskedet att det ska komma hem några hit och skruva bort toaletten och fixa något konstigt "limproblem". Det betyder att jag inte kommer att kunna gå på toa, eller duscha här på två dagar!!! Alla grannar kommer att dela på en toa och dusch i en av de tomma lägenheterna. Jag längtar verkligen inte tills de kommer och stänger av vattnet. Men..jag antar att folk har haft det värre.

What else is new? Egentligen inget särskilt. Fick nya Cosmo idag och trodde i ungefär en kvart att jag skulle förblöda på grund av en artikel i tidningen. Smsade med tårar i ögonen Maja och Sebster och förklarade att "jag har en dödlig sjukdom". Men sen läste jag det lite noggrannare och kunde snap our of it. Drama queen alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0