Hotfullt

Så här ser det ut utanför mitt fönster nu. Åskan mullrar dessutom och blixtarna slår klart från skyn. Och nu börjar regnet ösa också. Och jag...jag kan inte vara lyckligare. Nu känns faktiskt pluggandet riktigt roligt. Finns det något mysigare än att krypa upp med lite varm choklad och en tjock bok om första världskriget medan det mullrar på där ute? Inte just nu i alla fall!

Sebster verkar inte hålla med. Han tjurar över att datorn stängde av sig, haha. Det är det som är bra med böcker. Ingen åska i världen kan få dem att kortsluta sig själva =) (Ja Maja, jag vet att jag är en nörd). Ska fortsätta plugga nu. När det för en gångs skull är roligt ska man inte lägga av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0