"Jag var kär i en gaykille!"

Fick igår ett samtal från min kära lillasyster som skrattande klämdeur sig: Natti, du vet han jag var kär i på dansen? Här är GAY!! Hahahaha".
     Killen i fråga var hennes stora kärlek när hon var 16 år. Under ett halvår hörde ingen i familjen något annat än hur underbart fin, duktig, charmig han var. Jag kände också honom, vi gick allihop på samma dansskola och han var även med i "musikalteamet" för han sjöng enligt min syster "som en gud". (Ja, han dansade och gjorde musikaler, det borde verkligen ringt en klocka för henne, men nejnej). Själv försökte både jag och Maja upprepade gånger försärka henne om att han aldrig skulle lägga märke till hennes viftande ögonfransar, inte för att hon inte var snygg, utan för att HAN VAR GAY. Sjukt, obviously, hysteriskt gay. Men nej. Jag antar att kärleken förblindande henne.
     Tjejer är crazy like that antar jag, killar kan vara så uppenbart fel för en, men man märker inget. Varken jag eller Maja ska nog kasta sten i glashus, alla har en typ och som man säger ju att: "kärleken är blind". (I min systers fall blind och döv!)
     Maja t ex har en "knubbig/kock-guy" fetish och spenderade en gång en hel semester åt att tråna efter en typ trettioårig man som gjorde pommes på stranden i Slovenien. Vem vill ha en målinriktad, utbildad snygging när man kan få en pommesgörande kille med fettfläckar på tröjan? =)
     Och jag, jag är inte bättre själv. Jag spenderade mina dagar med att leta efter bad boys med någon slags brytning. (Italienare, slovenenr, anything went, liksom). Under samma semester var det en 26-årig ryss (jag var 17) som hade två barn och körde speedway, som jag fick upp ögonen för. När jag träffade honom insisterade han på att inte ta av sig sina solglasögon, till och med inomhus behöll han dem på, och när jag till slut lyckats övertala honom visade han lite skamset upp en gigantiskt blåtira. "I was in... ehh how you say... bar fight in Poland", fick han ur sig. Men jag brydde mig inte. Allt lät sött med den brytningen.
     Tja, vad kan man säga? Det verkar i alla fall som om både jag och min syster fattade galoppen till slut =) (inte Maja, nej hon gillar fortfarande sina foodguys, men det är ju ganska oskyldigt!) Girls will be girls tror jag! Sen spelar det ingen roll om du gillar bögar, bad boys eller datanördar =)


Hot for Mr. Kressley?

Kommentarer
Postat av: Ante

UEEEE!!!!! Natti gillade russian guy! hahaha! I knew it! Att du bara inte kunde admit it! Säg bara inte att du gillade igor också??

2009-05-24 @ 20:54:40
Postat av: Anonym

Omg. nej. Ehh? Vad tror du om mig? Det skulle ALDRIG hända. Russian var ju ändå inte ful, men det var ju Igor. Som ett sär.

2009-05-25 @ 08:47:28
Postat av: yollster

hahahahaha åhja. det var det härligaste ever. hahahaha hur kunde jag undgå det. cepe

2009-05-25 @ 17:45:22
URL: http://yollster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0