Make over time, Hollywood!

Vet ni vad jag saknar lite? När alla celebs var i sina "experimentfaser" och ändrade image hela tiden. Typ Britney och Christina som alltid hade en ny hair style! Det händer inte längre. Nu är det typ: "så här ser jag ut, det är mitt trademark och jag tänker inte ändra på det". Eller. Det kanske bara är jag som tycker det.
     Sitter här och är ganska utträkad. Väntar på pojkvännen som lovat att komma och se "Fråga Olle" med mig. Och så har jag en härlig kladdkaka som väntar i kylen. Oh yeah! Hihi.
Men allvar Hollywood. Lite make overs skulle inte skada.


Christina Aguilera


Jessica Simpson


The one and only...Miss Britney Spears!


Paris Hilton

Kommentarer
Postat av: Muffin

Haha, true. Tycker däremot att alla dom där passar bäst i sina blonda svall.

2009-06-09 @ 08:27:27
URL: http://crapmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0