Massa att göra

Man vet att sommaren är nära när man kommer in i skolan och totalt översköljs av människors blandade, stinkade korppsodör! Det är nasty och precis det som hände idag. Lite sommarkänslor får man dock!

Verkar för övrigt som om Mama och jag kommer att få en härlig tjej-vecka. På onsdag blir det jazzklubb och på torsdag modevisning. Sen får vi se vad som händer på fredag. Men lördag blir självklart en hemmakväll. Ni missar väl inte Eurovision Song Contest?!

Nu ska jag gå och göra en liten lista över allt som jag måste fixa innan flytten! Jag kommer bo i totalt kaos annars.


Så här såg det ut när jag flyttade in!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Bara att flytta å doona i egen takt!



Å klart vi ska se schlagern - ett måste!

2009-05-13 @ 14:47:00
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0