Surprise!

Eftersom både jag och Maja hade sovmorgon idag hade vi inte gått upp ur sängen när det plötsligt ringde på dörren! "Crap", tänkte vi bara och släpade oss upp för att öppna dörren. Där står två handymen och ska kolla ventiler. Så vi (iklädda killkalsonger med Simpson-tryck och för stora t-shirts) släpper in dem i vårt BOMBNEDSLAG till hus. Sen måste jag hjälpa dem att plocka undan kryddor och sånt i köksskåpen. (Det skulle man ha gjort innan, gissa vem som glömt det?)
     Så när de gått städade jag upp ordentligt, skrubbade toaletten och allt, för nästa det ska komma några till och jag vet inte när det blir! Så det är bäst att vara bredd. (Och ha en gullig pyamas nästa gång) ;-)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0