Vem har bäst humor?

Denna helgen träffade jag mina kusiner. Sist jag träffade dem kom jag ju fram till att jag har en helt annan humor. Och nu gick det upp för mig vad de tycker är roligt. Typ detta:

Deras mamma öppnar kylen och hittar en ihopknycklad servett bakom mjölken.
Min reaktion blir "hehe, så skumt".
Kusinernas reaktion blir HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ÅÅÅÅÅÅÅH JAG DÖR SÅ KUL!!! LIKSOM, EN SERVETT!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Jag blev lite rädd för dem.

En annan grej jag tycker är roligt är att göra sjuka alternativfrågor till folk. Det var det jag ägnade mig åt varje fysiklektion i hela trean. Igår roade jag och Yola oss med det på msn. Några exempel:
Skulle du helst se ut som en ko eller bara kunna mu-a?
Vara fastvuxen i en bil eller ha skridskor till händer och fötter?
Ha mörklila hud eller hängröv ner till marken?
Ha bytt plats på bröst och rumpa (så man skiter framåt liksom) eller inte ha en mun (prata och äta med näsan istället)?

Det är nog rätt låg humor det där. Men it cracks me up så sjukt mycket. Just att sitta och bara försöka komma på sjukare saker hela tiden, och döda varandra av skratt. Hihi.

Kommentarer
Postat av: Nattak

Haha. Dör av skratt av kusinerna. Alltså, vi har bäst humor.

2009-05-11 @ 16:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0