jobbintervju suger

hello jag var just på jobbintervju. jag var särig och förvirrad. men whatever. om de är riktigt desperata kanske jag får jobbet, men jag kände ett visst hat från dem..
Idag fick jag panik när en i min klass lurade mig att han hade blivit av med körkortet för han körde på en sexårig flicka som nu är handikappad 4-life. så himla hemskt, jag visste inte vad jag skulle svara liksom. sa typ eeeeh, vad hemskt och blev uncomfortable. men sen sa han att han ljög. eller, han hade blivit av med körkortet, men det var bara för han körde för fort. sucks for him.
jag missade två tredjedelar av skoldagen idag för jag har ett gammalt schema som suger ass. jobbigt att komma till skolan och inse att alla andra redan varit där i två timmar.

oj, allt jag skrev var deppigt och neggo. ska försöka bli lite gladare!

ciao

 /mama

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0