La nuit porte conseil

Det finns tre saker som verkligen stör mig just nu och de är som följer:

Alla som springer runt pyttesmå skinnjackor och försöker PRESSA in sina stora koftor och tröjor under dem...DET ÄR INTE FINT!! SLUTA. Det är kallt, skit i om du inte ser ut som en supermodell och klä på dig! För nej, du ser inte bra ut när det pressas ut tyg från alla håll och kanter på din jacka.

För det andra...Yola, sluta ta min vattenflaska. Det är min!

Och så slutligen..Alla vidriga tjejer som gerhatblickar till folk på stan. För guds skull sluta. WTH är det bra för? Idag när jag i lugn och ro gick ut från Espresso House med en chai latte i högsta hugg, möts jag av en liten blond bitch som tittar på mig som om jag vore hennes värsta fiende. Varför? Hon var en sån tjej som man verklien bara vill gå fram och bitch slappa, bara for the sake of it. Haha!

Jag är verkligen trött idag. Försöker komma på vad alla ska få i julklapp är inte alls lätt. Men jag får väl sova på saken... Fast oj, inte än. Åh..det känns som om klockan är tolv. Jag är slut. Har verkligen sprungit runt för mycket idag. Så..nu ska jag göra något som nästan bara jag njuter av. Ta med mig en varm kopp te och lite choklad och gå och städa en av husets garderober!

Yola, Yola...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0