Trött Mojo

Hej. Jag är världens största idiot. Skulle ha körlektion kl 07,50 idag, ja det är en vidrig tid. Självklart så vaknar jag inte förrän tio över åtta. Får ringa ett nasty samtal dit och bara eeeh jag sov. ÅÅÅÅH jag är så sjukt sur på mig själv för detta! Tror att jag kommer få betala för lektionen ändå.. det suger ju getpung som man säger här uppe. Eller "man" kanske inte säger det, men folk säger sånt. Fast jag har väl hört det i Skåne med.. Whatever. Jag är så dum. Igår hade jag också tidig körlektion, var tio min sen då. Hmmm i really suck.

Well, dags att move on från den skiten hehe. Idag ska jag skriva en mystisk uppsats i grupp om två böcker i skolan. Jag är ganska rädd för hur det kommer gå, verkar så svårt! Hoppas att resten av gruppmedlemmarna har massa smarta idéer. Det värsta är nog att jag inte ens läst klart böckerna men.. det ordnar sig väl.

Imorgon blir en stressig dag (skulle blivit en idag med.. men sovmorgonen ändrade lite på det). Ska hinna med tåget till malmö!!! Yay jag längtar verkligen efter att komma hem till den gamla härliga staden. Lämna Norrlands snö och återvända till en regnig, grön jul. aaaah. Och så får jag ju träffa Nattak igen! och hela vårt lilla gang.. eller vad man ska call us.

Det var allt.
Je t'embrasse
Mama

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0