I'm stupid

Hello. Kände att det var dags att få lite liv i naughtyandmama igen! Jag har just satt in en princesstårta i ugnen. Alltså inte den färdiga tårtan utan bara en tårbotten. Idag i skolan sa nån: ååh, tårta är så himla gott. Varpå jag utbrister: Ja! Jag bakar en och tar med imorgon.
Why the hell sa jag så kan man fråga sig nu i efterhand. Men men, nu har jag lovat och gjort alla andra förväntansfulla, eller nåt. Så tårta ska det bli. Men vad jag egentligen borde göra nu är att plugga externredovisning. Har första tentan på torsdag och A LOT left to do.
Men snart dags att "laga" mat (blir nog nudlar + B&J Caramel Chew Chew ikväll), och sen fylla tårtan och sen se Ugly & Despi. Och kanske ta ett bad? Så det blir inte så mycket tid kvar till att plugga.

Anyway, idag gjorde jag nåt sjukt korkat, eller inte riktigt korkat utan nästan lite sinnessjukt (?). Jag skulle ta bussen hem (eftersom bakhjulet på min cykel trillade av igår....) och när den kom stoppade jag ner handen i väskan för att ta upp busskortet. Av någon anledning plockade jag istället upp mina nycklar, gick in i bussen och höll upp dem framför busschauffören. Han bara eeeh och då insåg jag vad jag höll på med. Haha. I'm stupid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0