Jag är en slacker

Jag har nu insett att jag är en äkta slacker. Jag läser ju då företagsekonomi på universitet, och har lektioner max 2 h per dag. Resten av tiden skulle jag antagligen kunna plugga, men det gör jag inte. Istället ser jag Days, äter kakor & glass, skriver i denna bloggen och tar det allmänt lugnt. Riktigt härligt! Vill aldrig plugga på riktigt igen. Eller jobba.
Naughty gör ju inget av det, så vi är väl feta slackers båda två. Hittills har jag klarat mig bra utan att kämpa mer i skolan.. hoppas det fortsätter så, för jag börjar vänja mig vid denna livsstilen.

Anyway, dags att se det nya The Hills-avsnittet!

/Mama


Kommentarer
Postat av: Sofia Andersson

Aha, tack för rättningen ang. lazee

men jag har också hört det klippet med womanizer, men har inte hittat det riktiga klippet.. men det är ju för det är försenat till den 29:e eftersom den behövde "mixas" osv.



Men tack! :D

2008-09-23 @ 16:11:20
URL: http://sofiahugosdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0