Shop´til you drop!

TIllbaka från en härlig shoppingdag! Fixade äntligen en vinterjacka, jättefin, så nu behöver jag inte frysa längre. Fixde även hatten jag nämnde innan och så massa nytt smink och schampoo och så. Allt tog näligen slut i morse =)
Snart ska jag ge mig ut och parfymshoppa tror jag. Jag väntar bara på att Christina Aguileras "Inspire" och Jessica Simpsons "Fancy" ska komma. Jag älskade nämligen Christinas förra parfym och även Jessicas ätbara märke "Dessert". Very yummy. Fast ja..jag åt nog mer än något annat =)
     Annars tittade jag väl mest på skor. Behöver ett par fina boots nu till vintern. Hittade två intressanta par. Ett par som påminde mig väldigt mycket om Carrie från Sex and the City. Lite skumma, men det var det som var så härligt. Det var ankelboots med vit päls och snöre. Så fel så det blev rätt liksom. Och så var de riktigt höga. Sen hittade jag ett annat par från Bianco, bruna som går ganska högt upp. Får se vilka det blir. Måste tänka över det lite...
     Tittar nu på Top Model, där alla har fått superfina klänningar men jag kommer inte ihåg vad designern hette.  Och nu vann Anya 10000 dollar! Unfair. Haha. Då hade jag köpt båda bootsen!

Undrar hur den luktar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0