Starbucks vs Espresso House

Jag vill ha en underbar, krämig, gräddig, söt, underbart fantastisk  frappucino från Starbucks! Jag sitter här och riktigt LÄNGTAR efter en. Senast jag drack en var i maj, när jag var i Paris och det är enligt mig alldels för länge sen. Första gången jag smakade en var för två år sen, när jag var i London med Mama. Där drack jag minst tre om dagen!
Sen dess har jag saknat dem så otroligt mycket. Försöker ersätta dem med frapinos från Espresso House men det går inte riktigt. (Okej...jag måste erkänna att deras chai lattes är EXTREMT goda).
Undrar när jag kommer få nästa. Närmaste finns i Köpenhamn tror jag. På Kastrup. Funderar på att åka dit, shoppa lite och sen vräka frappucinos =)
Eller så får jag nöja mig med Espresso House tills nästa semester. Och det är ju inte så dåligt det heller!

 
Starbucks...eller Espresso House?

Kommentarer
Postat av: Petra

För mig är valet enkelt...STARBUCKS såklart!!!

2008-09-22 @ 21:47:14
URL: http://egokick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0