The Hills

Har nu sett nya avsnittet av The Hills här. Jag vet att det är en sjukt kass och fejkad serie egentligen, men jag älskar det så mycket! Det är som en guilty pleasure. Att hata Spencer är en del av det som lockar med programmet. Anyway, det var fullt av drama som vanligt. Eller, början av fjärde säsongen har faktiskt varit lite händelselös enligt mig, men nu börjar det komma igång igen.
Fick ett mail av Naughty med denna bild

Publicitetskåta eller vad.

Och precis som Naughty skrev och förfasades över i mailet så ser det här inte normalt ut! Vem sätter sig på detta sättet för att fira en födelsedag? Okej, det kanske man gör, men kolla så spänt och posat allt är. Ser ut som de suttit i exakt denna position i typ tjugo sekunder, och bara väntat på papparazzin. Ser förresten ut som ovanligt bra bildkvalitet för att vara papparazzi... De bjöd väl in dem att ta idylliska bilder av det "perfekta" paret. Nej, Spencer är en idiot. Han har alltid varit en, sen första gången han var med i serien. Och btw, vad är det med honom och ballonger? Både på denna romantiska picknick och på syrran Stephanies födelsedag i förrförra avsnittet. Det är väl bara ännu ett sätt att få uppmärksamhet av alla runt honom.

Nej, jag skulle kunna go on and on about mitt Spencer-hat för evigt, men jag har annat som jag tyvärr måste göra.

Hejdå /Mama

Kommentarer
Postat av: DuDuDu

Haha. Jag älskar att du skrev detta Farnie. Jag läste förresten att hon vill ha typ tio barn. Fyra egna och resten adopterade. Värre pappa än Spencer finns nog inte..

2008-09-17 @ 14:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0