Åhh..eeh

Jag är verkligen på ett extra ditzy!

I alla fall de senaste dagarna. Igår var det telefonen (som förresten börjar act up ordentligt nu!) och idag gjorde jag bort mig inför min pojkväns kompis. Jag åkte till skolan för att träffa pojkvännen och hittade honom vid ett bord men hans vän. Så jag räckte fram handen och...

Jag: Hej! Natasha.

Peter: Peter...igen.

Jag: Åhh...eeh, har vi träffats?
Peter: Ja..två gånger tror jag.

Åhh..lite pinamt. Och det är inte som om jag var full eller något när jag träffade honom..nej, nej. Bara extra tankspridd antar jag! Haha.

Dags för ett snack! Marabou eller digestive med gorgonzola?


Skum combo.. =)

Kommentarer
Postat av: Mama

låter som en helt perfekt combo för dig!! men vilken blev det då?

2008-09-22 @ 21:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0